Fredag

Igår blev en massagetid avbokad på jobbet och eftersom jag hade turen att stå på reservlistan blev jag förfrågad. Väldigt passande då mina axlar inte alls varit pigga de senaste dagarna. Men inte trodde jag att jag skulle känna mig såhär mörbultad dagen efter! Jag har ont lite överallt och känner mig ja.. lite trött och överkörd skulle man nog kunna säga! Haha.

Men jag ska inte klaga, för det blir ju bättre sen. Och det är en otrolig förmån att få möjlighet att få massage en gång i månaden! Jag är verkligen så tacksam!

Idag är det fredag, och jag är lite kliven till min tjänstlediga dag. Hade gärna varit på jobbet idag för att avsluta det jag inte hann med igår, men samtidigt måste jag ju fixa den där jäkla tentan också. Och kanske är det lika bra att jag är hemma när jag ändå är lite småhängig.

Ikväll är det julfest och inträdesbiljetten är en julklapp för 50 kr. Det har varit ett projekt att hitta något kan jag säga. Förra gången köpte folk typ ljus och liknande, förutom en som köpte en pruttkudde tydlige. Haha. Så vilken julklappsnivå ska man lägga sig på? Helt galen? Eller lite småtråkig? Jag sprang ut på lunchen igår och det blev faktiskt en småtråkig klapp. Kan berätta sen. Men jag tänkte att de kanske är bra om den kan passa många... och man får inte speciellt mycket vettigt för 50 kr kan jag säga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0