Julkalendern.

Det är ju nått alldeles speciellt med att titta på julkalendern! :)
Imorse klev jag upp och slog på barnkanalen, och hade jag varit 20 år yngre hade jag nog tyckt att det var en riktigt bra julkalender i år!

Eftersom jag inte gjorde ett endaste dugg vettigt igår (bakis och trött) så har jag försökt ta tag i plugget nu på förmiddagen. Men alltså, jag är inte det minsta motiverad! Det går verkligen hur segt som helst, om det ens går framåt?

Det enda jag vill nu är att få min julhelg, åka hem till familjen, klä granen, dricka glögg.. ja allt det där som hör julen till. Och det hjälper ju inte att H åkte hem till sin familj igår och verkligen stortrivs. 5 dagar kvar.... känns som enevighet idag, men jag vet att när jag väl är på jobbet kommer tiden att gå så himla fort! :)

Nu ska jag ut och promenera medan det fortfarande är snö som trillar från himlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0