NYBAKAD LIMPA OCH ÖL

Plugget går bara åt pipsvängen idag. Jag har fått spendera mesta delen av dagen med att läsa och enbart läsa. Och fortfarande inte förstått. Trött har jag varit också. Och tvättiden missade jag. Och inte har jag vetat gå ut heller då kroppen blir en isbit av att bara vara inne. Haha, verkligen ingen positiv start.

Men. Jag har tagit mig i kragen lite och vänt på det som faktiskt kan bli positivt. Lägenheten är inte längre ett kaos. Jag har handlat, och jag har precis bakat en filmjölkslimpa och knäckt en öl i väntan på bästa helgsällskapet! Tänkte att jag iallafall kunde bjuda på god frukost sådär på lördagmorgon! Och efter ett samtal från min allra bästa känns livet, som alltid, lite lättare. Vad gjorde jag utan honom?

Och såklart spelas Peter Jäbacks julskiva på repet! Allt för julstämningen ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0