SISTA


Träffade en kär vän idag på stan och han gjorde min dag. Så glad jag blev. Ett hej och några snabba uppdateringar om livet gjorde verkligen min dag!

Sista dagen i Umeå. Imorrn flyger jag tillbaka till södern. Det är alltså idag jag ska packa ihop resväskan, och allt annat som ska neröver. Känns lite sorligt att lämna mitt "hemma", men jag har haft det toppenbra dom senaste dagarna. Och det kommer ju ett nyår också som måste firas in!

Men innan dess ska jag och mamma en sväng på gymmet, för att sedan styra upp en fantastisk middag med både kött och vin, feta ost och soltorkade tomater. Skönt att slippa prinskorven och köttbullarna för en kväll, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0