Snöoväder

Det är visst riktigt snöoväder i norrland. Pratade med pappa som sa "det kunde inte snöa mer". Nog för att jag önskar att jag fick se dessa 20 cm som tydeligen trillat ner, men just nu håller jag bara tummarna för att H kommer med sitt flyg och att allt går bra.

Verkar även vara en hel del olyckor längs E4an. Jag förstår inte att folk inte lär sig? Är det inte samma visa varje år, men olyckor och snökaos. Man kan inte köra "som vanligt", just face the facts! Så håll er inne.

Själv har vi regn. Inte heller så kul då den lilla snö som kommit blir en endasta slaskpöl som sträcker sig gata upp och gata ner. Stövlar hade varit en bra grej!

Så tv.kväll i all ära. Jag inviger min nya skål som är fullproppad med godsaker och avnjuter helgens första öl i väntan på mitt sällskap. Idolfinal ikväll passar väl alldeles utmärkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0