Go team wicki!

Det var visst quiz på puben igår, kul. Och gissa vilka som kom tvåa? Team wicki! (läs vi) haha.

Hur som gjorde vi nog förmodligen den godaste pasta och kyckling-middagen ever när vi kom hem. Supergott. Och resten av kvällen blev bara helt jättebra. Bästa fredagen på väldigt länge.

Nu har jag precis påbörjat salladen för kvällen. Jag måste säga att jag blivit riktigt huslig i köket på sista tiden. Skönt att det känns kul att laga mat igen. Fetaostkräm ska jag också fixa. Kanske efterrätt? Eller blir det för mycket? Hm. Jag ska fundera lite mer på den.

Kvällen spenderas i glada vänners lag på berghem och jag njuter till fullo av den här underbara helgen. En dusch på det här så kör vi sen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0