Graaattiiiiiis lillebror!

Dagen har spenderats i biblioteket med M för att försöka styra upp ex-jobbet. Vi börjar få en liten överblick över vad som kommer att krävas av oss nu, men herregud vad mycket arbete som krävs innan det känns som att man kommer någonstans.

Sedan hade jag tänkt träna, men eftersom lillebror fyller år idag och tiden blev knapp prioriterade jag borde den. 22 år redan. Vad gammal han börjar bli, haha, och hur gammal är inte jag då? Tiden går fort när man har roligt! För de är väl så man säger? Kul att få se hans lägenhet också, har inte varit där sen inflyttningen och då fanns inte en endaste möbel. Jag börjar vara mer och mer sugen på större boende så lite avensjuk är jag såklart på hans lya. Men eftersom min framtid fortfarande är oviss får jag trycka undan dom tankarna ett tag till. Jättegrattis till honom iallafall! Hoppas han får en kalasbra kväll!

Nu ska jag krypa upp i soffan och  mysa med thé, keso-youghurt-frukt röra (sjukt gott) och lite choklad. Snart är det ju "halv åtta hos mig", haha. Både kul och inspirerande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0