Happy face.

Vaknade inatt av mitt eget vrål. Mardröm! Inte alls kul, och ville inte alls somna om och glida tillbaka till drömmen. Ibland är det skönt att inte vara ensam!

Idag har varit en glad dag. Humöret har varit tipptopp. Hur härligt som helst.
Hann med ett kapitel av Scott innan spinning på Iksu vid 11. Höll på trilla av cykeln där på slutet, jag som "bara" tänkte ta en "söndagstur" för att jag inte tyckte jag hunnit vakna riktigt, haha. Hon körde ett anorlunda pass, så de var riktigt kul. Mycket variation, de gillar vi! 

Efter att tvätten är hämtad tänkte jag slänga mig i soffan och titta på lite drama (seriemaraton). Nötter, thé, frukt och keso är redan uppdukat. Bra belöning tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0