Martinipremiär.

Igår testade jag martini för första gången, med oliver självklart. Tack L för det. Det smakade absolut inte osm jag hade föreställt mig, men jag älskade det. Smakade typ vuxet, haha, om man nu kan säga så? Till det trycktes en godispåse och sen heja fram Danny i melodifestivalen. Där saknade jag dig L, schlager är ingenting utan dig. Det blev ingent mer än en mysig kväll i soffan, och så välbehögligt.

Här kommer två till bilder från igår i rampljuset. Himla synd att bilderna var så dyra, för det är skitkul att titta på dom. Nu ska jag läsa klart mig sidoopponeringsuppsats (yey me!) eftersom jag inte gjorde det i fredags, och sen ska jag släpa med H till Iksu! Undrar om han orkar bodypump efter förra gångens totala genomkörare? ;)





I´m gonna miss when your on the other side of the world. True story.

Kommentarer
Postat av: Kii

Du har jättefin färg på ögonen, Frida. Jättefin bild på er båda!!! <3

2011-02-06 @ 10:10:29
Postat av: Linda

Snyggingar! Och så söt du är. Vi får dra en mellokväll någon helg :)

2011-02-07 @ 20:37:15
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0