Mer scones.

Bakade en till omgång scones igåreftermiddag efter att jag köpt mjöl. Dom blir verkligen jättegoda. Rågmjölsscones tror jag dom hette. Dock inte lika goda dagen efter. Provade gårdagens till frukost idag och dom är lite torra, kanske finns det nått knep på förvaring för att dom ska hålla en dag i skåpet? annars går det ju superfort att baka nya! Av den anledningen köpte jag inget bröd när jag handlade, nu blir de hemmabakat för hela slanten! Mums.

Måste skicka ett litet tack till mamma och pappa också som är så gulliga och ställer upp i vått och torrt. Igår fick jag skjuss till Maxi bara för att slippa dyraste-ica-i-stan. Verkligen jätteuppskattat!

Jag lagade även lax till middag igår då H aldrig ätit lax och jag tycker att det är sååå gott. Så lax, fetaost och soltorkade tomater, sallad, fetaostsås (som jag råkade döda med salt, typiskt) och nybakat bröd stod på menyn. Det verkade som det gick hem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0