Nr 4 - En bild från en konstig tid i mitt liv

Det var 2007, jag hade precis flyttat till Liljansberget efter att ha bott i andra hand mitt i stan där jag inte alls trivdes. Lägenheten var nybyggd och jag fullkompligt älskade den. Från att ha varit sambo, pluggat och haft en trygghet i mitt liv, till att vända upp och ner på alltihopa. Jag hade fått jobb, grymma arbetskamrater, egen lägenhet, det var vår och nästan sommar, vi hittade på saker i princip hela tiden och livet kändes helt plötslig perfek. Den sommaren levde jag livet och jag ville absolut inte ändra på någonting precis då. Såklart blir det inte alltid som man tänkt sig, livet ändras när man minst anar det, men den sommaren kommer jag nog minnas som en av dom bästa!

Här är premiärmys på min balkong jag hade då. Man kan inte riktigt se, men bakgrunden är området inte ens är i närheten av färdigbyggt. Ingen asfalt, inga cykelplatser, inte ens hälften av alla hus färdiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0