Nybakade scones.

Tog en titt på sidoopponeringen som vi ska göra till nästa vecka och började gråta lite smått inombords? Jag har aldrig gjort det här förut, hur tusan ska detta gå? den är dessutom lång och bra, jag kommer inte kunna kritisera den på minsta lilla sätt. Om det nu är det jag ska göra?

Hittade recept på scones igår innan jag gick isäng, och hur jag ens kom in på det har jag inte en aning om. Men jag blev sugen på att prova så imorse slängde jag ihop en deg.
Lite brända, men helt okej goda. Mättande framförallt. Nybakade med ost hade ju varit det bästa, men jag fick nöja mig med nybakade utan ost. Ska jag måste gå till ica igen?

Det känns som att jag inte gör annat än springer till ica! Fast det kan ha att göra med att det är världens dyraste ica och att man undviker till varje pris att handla mer än dagens måsten. Kan inte Maxi eller Coop flytta lite närmare haha. Där vill jag handla! Bra med frukt och grönt, ingenting som är slut prick då jag behöver det, inspiration, variation. Exakt som de ska va.

Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0