Önskar att jag satt på skotern.

Är det kanske världens finaste dag ute idag! Efter en effektiv morgon av läsning begav jag mig ut på en promenad som blev cirka en timma lång tack vare solen och en ljudbok som precis håller på att ta slut. Himla spännande. Och nu sitter jag här igen efter ytterligare 1,5 timma vid boken om undrar om jag ska unna mig en sväng till i solen!

Så himla bra man mår av att få känna dom där solstrålarna i ansiktet, varma och alldeles underbara. Helst av allt önskar jag satt på skotern någonstans långt hemifrån med varm choklad i ryggsäcken och hela dagen framför mig. Men jag får nog fortsätta drömma och nöja mig med promenadskorna sålänge.

Idag är en bra dag!

PussKRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0