Stepmuskel i mitt hjärta.

Sitter här med en 24 sidig (vetenskaplig) artikel framför mig och kunde inte ha längtat mindre. Har gruvat i typ en halvtimme nu så jag antar att det är tid att ta tjuren vid hornen. Tjoho va kul de ska bli. Fantastiskt?

Var på stepmuskel tidigare idag. Jag hade försträngt två saker sen sist jag var där (mins inte ens när det var).

Nr 1:
Såååå jäkla kul det är! Att dra knän och flyga över brädan! Varför går jag aldrig dit? Jo det finns faktiskt en underliggande anledning till varför det tar emot. Det är inte lika kul att gå dit själv, och det påminner mig alldeles för mycket om den tiden vi gick dit tillsammans och skrattade och njöt.

Nr 2:
Herregud vad jobbigt det är! Idag fick jag lov att sätta mig på brädan och pusta ut för en sekund eller två. Har jag verkligen så dålig kondition? Jag tittade mig runt i salen och det är bara jag som vilar. Antingen beror de på att jag inte är van vid träningsformen, eller så tar jag i mer än alla andra! Haha. För sååå dålig kondis har jag inte! ;)

Hur som helst, träningsformen ligger mig varmt om hjärtat. Mer sånt. Så bild nummer 7 tror jag det blir, på någonting jag saknar, så är det nog den tiden vi hade, och självklart alla promenader till iksu och stepbrädan.


(bilden är lånad från Iksus hemsida, www.iksu.se)

Okej, artikelläsning var det. Wish me luck. Tjingtjing.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu snodde jag din bildlista. Rolig idé för en som har bloggtorka...

2011-02-10 @ 19:35:46
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0