Summering av gårdagen.

Vaknade med migrän och det tog väl till klockan 13 innan jag inte trodde jag skulle dö och att huvudet skulle sprängas i bitar av att tänka en tanke! Antar att det är festligheternas brutala baksida som uppenbarat sig för mig.

Hur som helst hade jag en jättekul kväll igår. Började med middag på Rött, fläskfile, klyftpotatis, bea. Sedan vidare till lillebror för mingel och massor med tvspelande. Wii, vilket jäkla kul spel de är alltså. (Jag måste ha. Inte prick nu, men nån gång). Jag var bäst på bowling och totalt värdelös på både plockepinn och paddla kanot. Men oj så kul! Hoppas lillebror inte har nått emot en spelkväll eller två framöver, för jag vill spela meeer.

Sedan slutade kvällen på Rex. Dansade oss tokiga. Brottades bland annat med en helknasig tjej på dansgolvet som försökte äta upp grabbarna i sällskapet som om hon trodde att hon ägde stället. Och när hon vände sig om för att glida vidare körde vi en "high five" bakom ryggen på henne. Då kom hon tillbaka. Haha.

Tack sällskapet, ni är ju bara för underbara.
Nu är det bara film som gäller resten av kvällen. Tur att jag har en liten lägenhet för jag orkar inte röra mig många meter ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0