Ville bara ha skvallret.

Varför säljs inte Klick! separat ifrån Aftonbladet? Jag vet ju att det är en bilaga, men jag var bara ute efter skvallret! Jag försökte köpa bara Klick! men fick ett stort NEJ kastat rakt i ansiktet, och sen en del ursäkter av killen bakom disken. Försöka går ju, tänkte att de kanske ville göra ett undantag, men det blev NEJ. Synd.

Nu ska jag ta ett glas vin, hälla upp chokladen och ta en tv-tittar kväll. Imorgon är en fullspäckad dag som börjar med en tidig morgon. Lika bra att ladda redan ikväll så att energiförrådet är fulltankat! Förmiddagen kommer att karaktäriseras av effektivitet, och eftermiddagen blir bara mys och skratt och god mat. Jag fick en "middag på restaurang" när jag fyllde år,  så imorrn blire äta av! Himla lyxigt.

PussKRam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0