Wish me luck.

Självklart lyckades jag få migrän igår! Alltid när man som minst behöver det! Så natten har varit hemsk och här sitter jag med efterslängen och ska snart iväg på fotografering. Yeeeey mee. Ögonen är söndersprängda och tröttheten förlamande. Kan man sminka bort de tror ni? Fick absolut inte komma dit sminkad heller så jag hopas jag inte skrämmer slag på någon på bussen påvägen dit!

Hade först en idé om att jag skulle ta kavajen och ta lite representabla bilder, men nu har jag ångrat mig. Ångrar mig säkert igen när jag står där, men just nu känns det mest tillgjort och överdrivet. Undrar om dom kommer stå och dirigera hur man ska posera? Jag kan ju inte sånt där, haha. Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0