All in idag, minst sagt.

Hektisk dag har det varit. Hektisk men ändå produktiv. Kanske behöver jag en hungrig varg i baken för att jag ska komma någon vart?

Och det här med examensarbetet skapar mer stress än spänning. Stress, eller snarare hysteri, över jobbsökning, personliga brev och prestationskrav. Suck. Jag blir alldeles matt! Jag börjar nästan tro att det inte alls kommer bli nått "rik och berömd" av mig trots allt. Kommer dock bli expert på att skriva personliga brev om läget fortsätter, om det nu är något att skryta med?

Jag har iallafall fått lite färg på kalufsen idag vilket känns otroligt skönt. Tänk vad lite färg kan göra! Känns som ett helt nytt hår. Passar mig bra för imorrn är det Uniaden som händer och jag ska tydligen ha kontaktsamtal med ett företag kl 9.30 upptäckte jag. Panik. Det är ju jag som önskat samtalet, borde jag inte ha någonting att komma med då kanske? Förberedelsedags? Frågor?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0