Back to reality.

Efter 12 timmars sömn var jag på fötter igen! Jäklar vad trött jag var. Det är inte varje dag jag går isäng före 20 på kvällen, haha. Men en dunder kväll som i lördags förtjänar en äkta bakis-dag. Chips, mera tårta och en nyinhandlad godispåse från Ica slank ner innan dagen var över. Uh, stackars kropp!

Tur att det är måndag idag så att jag får komma tillbaka till verkligheten lite. En förmiddag på skolan, ett ben och axel-pass på Iksu, och superduper middag har jag hunnit med. Jag vet iallafall en tjej som inte kommer kunna gå imorrn! Tokskönt. 
Nu ska jag läsa lite extra flitigt eftersom jag känner mig lite efter innan jag gör kväll. Måste ju hålla måttet när jag har världens duktigaste "arbets"partner! :)

PussKRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0