Flowerpower.

Tentan är skriven. Den var inte alls svår egentligen, men det var en jäkla massa definitioner och förklaringar som skulle in i huvudet och min motivation har väl inte varit bäst i veckan. Vaknade 5 imorse och kom på tusen saker som jag inte hunnit lära mig och kunde inte riktigt få ro att somna om efter det.
Men, jag svamlade på så gott jag kunde och när jag inte kunde mer lämnade jag in och gick. Fort gick jag, nästan lite för fort för att de ska kännas bra. Men gjort är gjort. Det borde räcka till godkänt. Nu firar vi att det är helg.

Har hunnit en sväng på stan, pysslat med en mängd sysslor här hemma, och dom är inte slut än. Har även insett att den enda lilla blomma jag har är näst intill död (läs död). Borde kanske önska mig en garderobsblomma när jag fyller år? Dom är fina, stora och tål mitt oengagemang i tentatider! Mycket bra blomma med andra ord.

Sen ska jag iväg på middag, lyxmiddag. Hörde rykten om rödvinsmarinerat kött, och det klingar fint i mina öron.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0