Idag är en bra dag.

Just innan helgen beställde jag en ring som damp ner i brevlådan idag. Man blir så glad när man får paket! Woho. Den är i stål och på den står det skrivet "idag är en bra dag". Jättefin.
Den var i minsta laget, passar just nu bara ringfingret där jag redan har min västerbottenring. Andra handen är visserligen tom, men det ringfingret ska ju sparas till framtiden. Hehe. Tur att det är så fiffigt att den går att förstora en aning.

En sväng på ica har jag hunnit med även om benen skakar som en tok efter pumpen på iksu. Men jag ser det som ett gott tecken. Jag höll mig visserligen från godiset, men jag lyckades ändå unna mig andra onyttigheter. Gränsen är hårfin ibland.

Alla snackar om Solsidan. Har ni sett det? Jag tyckte ju att "Våra vänners liv" var riktig underhållning så ikväll ska jag iallafall ge mig på serien och se om den är så bra som alla säger (om jag lyckas få tag i den villsäga). Man är ju nyfiken om inte annat!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men kom och låna!

2011-01-18 @ 18:37:29
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0