Jag känner mig lurad.

Jag känner mig lurad. Jag deltog i en undersökning som tog ca 15 minuter av min tid (lång tid för att vara en undersökning tyckte jag) och som tack för besväret skulle jag få en pocket bok från adlibris. Bra deal där tänkte jag. När jag sedan skulle gå in och beställa boken visar det sig att jag inte ens får välja pocket bok själv? och för att få boken måste jag betala frakt!! Jag skulle ju få boken? Och inte vill jag betala frakt för en bok som jag inte ens själv valt, en bok som jag inte ens vill ha, inte alls har tänkt läsa. Suck.

Fick lite instruktioner för ex-jobbet igårkväll (äntligen något typ av schema för vad som ska göras till när) och blev lite smått stressad. Vi är bara i planeringsstadiet än så länge och plötsligt visar det sig att vi ska ha producerat text till nästa vecka redan? Puh. Så idag la jag i en högre växel. Jag har producerat text, bara för att ha någonting på papper. 2 sidor tyckte jag var ganska bra ändå. Känns bra om inte annat. Fast tänker man att det är 2 sidor av cirka 70 som slutprodukten ska ha känns det lite ironiskt, haha.

Onsdag, sen torsdag, sen fredag... Helgen närmar sig  med stormsteg. Den här veckan har verkligen gått superfort till skillnad från förra veckan som verkligen aldrig ville ta slut. Finns det inget mellanting, typ lagomt fort? Fast jag klagar egentligen inte, för den här helgen kommer att bli fantastisk.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0