Jaha?

När jag vaknade imorse kände jag inte alls för att slit apå mig ett par tajta jeans så jag sprang upp i förrådet och hämtade ner mina "större" "pösiga" jeans. Och vet ni vad!?! Dom är tajta! Suck. Vad hände där?
Min morgon tog en ny vändning.

Det blev inte så  mycket sömn inatt så jag är megasuper trött idag. Efter lunch vare som om någon klubbade mig i skallen och där låg jag på soffan, utslagen. Men jag har iallafall hunnit både storhandla på Maxi och springa runt på bibblan och lånat en uppsjö med böcker till x-jobbet. Hoppas dom är något att ha.
Nu ska jag försöka trotsa tröttheten och jaga lite ny träningsvärk på Iksu. Iksu brukar ju ha en förmåga att pigga upp till och med det värsta humöret. Body Pump it is!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0