Laugh!

Vi såg solsidan igår, eller började se första 5 avsnitten. Och jag har aldrig sett människan skratta så hysteriskt som H gjorde! Herregud. Tårarna bara sprutade och han kunde inte sluta. Ett tag trodde jag han grät! Haha. Men det gjorde han uppenbarligen inte. Det slutade ju med att jag inte kunde sluta skratta åt hans sammanbrott. Att skratta åt någons skratt kan också bli lång skratthistoria. Helt sjukt vilket skrattanfall! Jag tolkar det som att han tyckte att serien var bra, hehe, eller iallafall inte tråkig!

Imorse kom Mallan och Sporre förbi och vi planerade lite mer på X-jobbet. Vi fick den handledaren vi ville ha så det känns superbra. Nu ska vi ägna två dagar åt artikelsökning och skaffa oss lite mer kött på benen. Artikelsökning som är sååå roligt (läs INTE). Men vi kom iallafall en liten bit på vägen och har nu avgränsat vårat enormt breda ämne till tre alternativa sätt att ge sig på ämnet.

Sedan hängde jag med H på långprommis för att hämta ut paket på Haga och ner på stan för shopping av middag. Vi kör på mitt-i-veckan-lyx och slår till på tacos och ett glas vin ikväll. Why not?
Kanske ett till avsnitt av den "hystersikt" roliga serien också! Hehe.

I övrigt mår jag toppen. Träningsvärk från topp till tå och en stor längtan efter nästa helg då det är kalasdax! Tjoho.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0