Makeover.

Vill jag verkligen bli 25? För en vecka sedan längtade jag som en tok efter födelsedagen, nu känns det bara som att det kommer att bli som vilken annan dag som helst.

Idag tog jag mig en prommis till solariet, men vettitusan om det gav nån färg alls. Hur ofta ska man sola för att det ska synas? Jag antar att en gång är långt ifrån tillräckligt! Haha. Men det var skönt att fly verkligheten lite, och jag tog med mig ljudboken som är sååå spännande nu. Kan inte riktig slita mig från den. En deckare av Harlan Coben om någon var nyfiken.

Nu har jag precis renbäddad och storstädat. Toan var nog den vidrigaste på länge. Usch. Men skönt att fräscha till hålan såhär innan helgen. En lägenhet makeover kan man säga. I helgen vill jag inte ha ett endaste måste, bara njuta ska jag. Hela långa helgen, med start imorrn klockan 12, hehe. Då promenerar jag ner på stan med mamma, glider runt i affärer och inväntar afterwork på Allstar. Mysigt.

Ha en skön kväll nu, I know I will.
Puss kram


 Lovely summer times...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0