Mindre söt.

Tokmysigt fika hos L idag. Det regnade hela vägen dit, men med nya station vid östra blev det ju supernära när man genade genom byggnaden. Och över järnvägen, haha. Vi totalmissade att det fanns en rulltrappa upp så vi hamnade rakt ut i spåret. Men de gick bra det med.

Ikväll har det pluggats och ätits godis. Så mycket att jag mår illa. Så från och med nu är det sockeruppehåll för min del. Jag skriver det här så jag inte kan komma med undanflykter. Jag satsar på januari ut till att börja med, men undantag för min födelsedag då jag tänkte unna mig tårta.

Imorrn är det skola igen och det känns lite overkligt att vi ska hinna med ännu fler föreläsningar innan tentan på fredag. Jag vill inte lära mig mer! Jag tycker vi har tillräckligt med information att trycka in i huvudet som det är nu.
Jag har iallafall lyckats läsa hela kursboken på en vecka vilket är en prestation i sig för mig som läser lika snabbt som en snigel tar sig fram typ. Mycket bra. Imorrn kryper jag in i tentabubblan på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var tokmysigt att ni kom :)

2011-01-10 @ 05:52:30
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0