Nyårsbilder.

Idag har jag öppnat mardrömsboken och den känns övermäktig! Hur tusan ska... ja, fast jag ska inte säga något efter en dag, jag återkommer. Men den är riktigt jäkla feeet!

3 kapitel har jag iallafall betat av vilket inte ens är en bråkdel av vad som måste göras, men jag har börjat. Yey me! Sen har jag tvättat, packat upp resväskan och hunnit lufta lungorna tillsammans med ljudboken också. Bra början på vardagslivet skulle jag säga.

Här kommer lite nyårsbilder som jag precis laddade in på datorn. Absolut en toktrevlig kväll.

  
   
  

Ikväll blir det film för hela slanten. Började på Sagan om Ringen triologin nu i jul och sista filmen återstår. Måste ju avsluta det man påbörjar! ;)

PussKram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0