Summertimes.

Inga mirakel så långt ögat kan nå, och nu börjar man bli lite smått less på traggla slides och gamla tentor. Läser raderna, jag förstår raderna, men det är som att dom inte vill gå in i skallen. Det registreras inte. Dålig intern kontroll på mig! Borde kanske utföra lite kontroll test för att se om mina processer verkligen fungerar effektivt. Ha ha ha.. kul med plugg?

God middag iallafall, räkor med en hejdundrans massa andra tillbehör. Och vin. Tänkte att de kanske kunde lugna nerverna. Men med partypusiken i bakgrunden gick det alldeles för bra med vinet. Jag avbokade tvättiden prick nu, jag orkar inte. Nu längtar jag bara tills skiten är över, bära eller brista. I värsta fall får jag väl göra om och göra rätt!

Lite sommar hade ju inte varit helt fel. 2010 år sommar var awesome. Hoppas på ett minst lika bra 2011.


(Finaste mamma)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lördag kväll är fri :)

2011-01-13 @ 20:49:49
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin mor, fin dotter!

2011-01-14 @ 13:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0