Sweet as candy.

Sista dagen innan tenta och jag hoppas på ett mirakel. Uh.

Jag har ätit mellis, äggmacka, och nu ska jag promenera iväg för att investera i lite tentagodis. Nötter för min del eftersom jag skulle hålla mig från det där jäkla sockret. Det har varit svårare än jag trott, och jag är glad att jag sanerade lägenheten från sötsaker, för jag har ett flertal gånger gått till skåpen av bara vanan för att leta fram godsaker. Som tur var finns det absolut ingenting där.
Inte trodde jag att jag skulle ha så dålig karaktär, haha. Det har visserligen bara gått en vecka men jag letar tillfällen hela tiden för att få göra undantag, unna mig, att jag förtjänar att unna mig, det är så synd om mig osv osv. Meeeeen, än håller jag måttet. Januari ut alltså! Det ska jag fixa!

Tjingtjing.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0