Tvättbergsbestigning?

Registrerad och ja... vad nu? Det är ju himla knepigt när vi varken har fått riktlinjer och datum för seminarier eller handledare. Det är ju såhär i början man behöver bolla ideér och knuffas i rätt riktning. Leasing är vad vi tänkte skriva om. Hoppas att handledarna tilldeleas jättesnart så vi kan få hjälp med att komma igång.
Målet med imorgon är att uppdatera den lilla kunskap man hade. Tur att gamla anteckningsböcker ligger och skräpar under sängen, jag som ska spara allt!

Ikväll ägnar jag mig åt tvättbergsbestigning! Kuuuuul! Verkligen, som jag längtat! (eller?) Tentavecka har en förmåga att få mig att skjuta på det mesta, inklusive tvätt tydligen. Det är alltså inte bara en liten hög med tvätt... och jag funderar seriöst på om jag ens kommer få med mig allt ut till hissen. Var är karlarna när man behöver dom?
Det är väl bara att förbereda sig. Jag dansar ner till tvättstugan med partymusiken i öronen! Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0