Two in a row.

Bra kväll igår med! Två superkvällar irad, vilken kanonhelg det blev. Rex levererade igår med alla dom bästa partyhitsen låt efter låt efter låt. Vi har en teori om att det beror på att det faktiskt var en tjej som dj:ade igår? Haha, vem vet! Hon var grym iallafall och vi dansade tills benen vek sig!
Sedan blev bussfärden hem som pricken över i:et då jag fick åka med reaggebusschauffören!

Idag hade jag tänkt tvätta, men jag råkade visst sova över den tiden så det får vänta tills imorrn. Men däremot ska jag plocka undan all kurslitteratur. Jag tror stenhårt på att jag klarade tentan och att det var min sista tenta ever! Så alla böcker ska bort bort bort. Ner i en flyttkartong och upp på vinden. Frågan är bara vem som ska få äran att bära upp skiten dit upp? Jag misstänker att mina biceps kommer att säga nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0