Underbara julledighet.

Jullovet var underbart och gick på tok för fort.

Norrköping var tokmysigt. Härligt sällskap, mellandagsrea, kortspel i mängder, och för att inte tala om den 3 rätters middag i mysigaste lilla huset på landet som slog alla rekord. Vågen visar massor med plus efter denna vecka och jag gissar att Iksu får frekventa besök när den här tokförkylningen gett med sig. Jag önskar mig frisk och kry fortast möjligt!

Jag har haft det hur bra som helst (förutom bacillerna då) men nu är jag hemma och trots all den efterlängtade ledigheten är det på något sätt skönt att få tillbaka lite vardag i livet igen.

Nu är det bara plugg-ångest kvar. Jag har så dåligt samvete för min oproduktivitiet denna jul och jag bara hoppas att jag hinner det jag borde innan det är tentadags! Men det tar jag itu med imorgon, för nu ska jag sova mig pigg över en natt! Yeey mee! Lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0