Vardagsless?

Jag märker att jag börjar bete mig konstigt, som att jag helst av allt bara vill sitta ensam i soffan när jag får sällskap, fastän jag dagarna i enda nästan gör precis det, sitter ensam alltså. Vardagsless? Kanske måste jag börja traska till skolan om dagarna, tvingas hoppa ur mjukiskläderna, se andra människor och inte bara min egen nuna!

Nu är det iallafall fredag. Den här veckan har varit superduperlång, av någon konstig anledning, jag vet inte varför, det har bara känts som om den aldrig skulle ta slut.
Jag har faktisk haft en ganska effektiv morgon på pluggfronten och funderar på om jag skulle unna mig själv en sväng ner på stan? Kanske kanske kanskee...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0