Vill man verkligen se ut sådär?

Jag vet, det är idiotiskt att ens kommentera den här tjejen, men jag kan inte låta bli att bli upprörd. På allt! Jag vet faktiskt inte hur jag kom in på tjejens blogg i första taget, har suttit och gapat hur länge som helst.. eller jo, de va via aftonbladet tror jag. Hur som helst och för det första, hur ser människan ut?? Vill man verkligen se ut sådär? Overkligt! Och ja, sen allt annat sjukt hon håller på med....

 (kissies.se)

I övrigt har jag spenderat kvällen framför sveriges mästerkock. Där är det minsann hårda bud. Ord och inga visor. Jag är imponerad att dom klarar pressen, och maten ser ju supergod ut. Mycket matprogrammstittande för mig på sista tiden. Halv åtta hos mig hann jag också med. Kul med lite inspiration. Fast helst av allt skulle jag nog bara vilja äta maten, inte laga den. Haha.

  
(google.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0