Vimlet ikväll.

Och vilken kalaskväll det sen blev! Håll i gång på berghem och sedan dans på allas vår E-pub! Mycket folk och himla kul att få komma ut. Måste klaga lite på musiken som faktiskt var fest innan vi fått vår dricka i handen, sen spårade den ur. Inte alls min musik. Och på slutet tror jag till och med att gamla 80-tals hits tittade fram och jag kunde inte annat än tänka mig tillbaka på tiden när mamma instuerade arobic i "pingvin"rummet och jag och min kompis står bakom och försöker hänga med. Haha, vilket synd det måste ha varit. Bra då, inte lika bra på E-puben.

Har varit så himla trött hela dagen, men jag tror på att om jag aldrig stannar av så kommer jag att hålla måttet för ikväll laddar vi om. Ska bli kul att mingla lite och träffa L. Så jag hoppas vi ses i vimlet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0