Yngre och yngre?

Jag är fortfarande irriterad på tanten! Bara så ni vet.

Tänkte på en till sak. Jag har aldrig behövt visa leg på systemet förut, eller iallafall inte i majoriteten av fallen. Men tiderna förändras. Nu när jag snart fyller 25 och nojjar över åldern kollar dom plötsligt leg på mig varendaste gång? Vad hände där? Inte blev jag plötsligt ung igen? Eller ung är jag väl, men 20? Inte ser jag väl yngre och yngre ut? Inte som 20 iallafall? Haha.

I solsidan drar dom en teori om att om man är snygg när man är liten blir man "mindre snygg" när man blir äldre, och om man är "mindre snygg" när man är liten blir man snygg när man blir äldre. Vet inte varför jag kom in på det nu för snygg eller inte har väl egentligen ingenting med om man ser ung eller gammal ut. Hur som helst, i vissa fall tror jag teorin stämmer. Vad tror ni? :)

Middag i Sävar och öl på campus? Låter som en helt okej fredagkväll skulle jag säga!

PussKRam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0