2 veckor kvar.

Skadeglädjen, den bästa glädjen. Eller? Jag fick känna lite på den igår och nog ropade jag YES! högt och ljudligt inombords, samtidigt som en annan del av mig nog blev lite nedstämd.

Jag börjar 12 idag. Första dagen på 4 veckor som jag inte jobbar 9-18 vilket känns en aning skumt. Fast nog mest skönt. Jag hade tänkt utnyttja morgonen i solstolen men som vanligt när jag har några timmar ledigt är det moln moln och mera moln mellan solglimtarna. Så jag pluggade in ljudboken och har strosat runt på Umeås gator en stund istället. Förvånansvärt skönt med en lugn prommis till skillnad från mina vanliga PW. Och skönt för träningsvärken efter gårdagens simmning (hur jag nu lyckas få träningsvärk av det vettitusan?)

Längtar otroligt mycket efter min lediga tisdag så jag hoppas att dagen/kvällen går fort. Bara 2 veckor kvar nu innan jag äntligen blir ledig. Jag är otroligt less. På allt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0