Äääääntligen.

Låst dörren på grisberget för sista gången och har äntligen fått avsluta de kapitlet! Nu är det compact living som gäller inågra veckor hos mams och paps. Men så gärna, så gärna!! Det känns otroligt skönt.

Ny resväska inhandlad nu på morgonkvisten och jag ska snart packa ur min gamla och packa i den nya. Hade ju planerat att råpressa idag, första dagen den här sommaren, men molnen blir bara tätare och tätare. Hima trist. Mina fötter kommer förbli likbleka den här sommaren om min otur förtsätter. Så packning och kanske en tur i spåret istället?

Ikväll ska det gräddas våfflor för fullt. Kusinerna från andra sidan tittar förbi och svenska våfflor, frasvåfflor, med grädde och sylt är en stående favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0