Fet(t) frukost.

Godmorgon torsdag! Som jag längtat efter dig. Imorgon kommer finbesök till Umeå och nu är det bara en endaste liten ynka dag kvar!

Men först jobb. Jag har just ätit frukost och jag tror att jag käkade nästan en halv ost, nivet en sån där tårtbit på typ 4-500 hg (eller är de gram? haha, hur som helst typ ett halvt kilo vill jag komma fram till!! Och jag ska bli ekonom???? Herregud.). Måste ha varit jäkligt sugen på ost, uppenbarligen. Men desto mer energi till de miljontals, eller kanske tusentals låter lite mer realistiskt, varor som kommer idag som ska bäras och lyftas och packas. Klockan 18 checkar jag ut för långhelg. Och hinner jag firar jag med utegympa i vänortsparken kl 19. Om jag hinner. Den där utcheckningen brukar inte alltid bli så exakt som man tänkt sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0