In my face.

Vaknade klockan sju imorse, superpigg. Eller kanske för att jag har en känsla av förväntning? Jag låg iallafall kvar en stund bara för att jag kunde (semester har sina fördelar) haha. Sen dess har jag hunnit säga upp diverse avtal, fixa färg och fog, bokat besiktning, tagit en morgonprommis innan regnet och packat ytterligare en flyttlåda. Effektivitet eller vad?

Undrar just hur länge tempot håller i sig? :)


Jag kan iallafall konstatera att det jobbigaste med flyttpacka är 3 saker:

Nummer 1: Alla lösa papper. Dom har legat på hög länge, förmodligen för att jag ansåg att dom var viktiga. Men har inte tittat på dom sen dess. Var tusan packar man dom? Och alldeles för jobbigt för att rensa när man vill att allt ska gå fort!

Nummer 2: Kläder. Vilka kommer jag vilja använda? Vilka kan arkiveras? Slängas? Resväskan är redan överfull men kläder jag kanske eventuellt möjligtvis kommer villa ha tillgång till. För att inte tala om skorna! Uh.

Nummer 3: Alla småsaker. Pennor, smycken, mobilladdare, kablar... jobbiga att packa när allt bara ligger löst.

Och jag som tyckte jag hade ordning och reda! HA HA. In my face!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0