Inge mer choklad!

Kvällen bjöd på vin på Ls balkong och efter lite tilltugg (nötter, ananas och melon) cyklade vi ner på Allstar för middag och en och annan öl. Trevligt att få umgås lite.

Jag och S tog sedan ett stopp på Ica på hemvägen för varsin godispåse och jag ska efter denna godispåse aldrig äta choklad igen. Herregud så illa jag mår!! Ska tilläggas att jag tryckte i mig en popcorn påse också... Kunde ju räknat ut hur det skulle sluta, men de är lätt att vara efterklok.

Det blev en riktig unnarkväll med andra ord. Men imorrn är det jobb igen och jag längtar faktiskt lite. Tillbaka till vardag, sysselsättning och sällskap. Perfekt. Och sen går tiden lite lite fortare också.

Har börjat kolla hawaii five 0 också. Och fastnat i serieträsket lite. Bra action. De gillas.

Godnattpuss.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Ät med måtta kära vän!

2011-07-06 @ 21:11:14
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0