Kalasbestyr.

Vaknade upp till en ledig dag och sol, som visserligen övergick till åska och spöregn, men ändå, en ledig dag. Åkte ut till mamma som lagar mat som en tok inför morgondagens kalas. Jag vet egentligen inte om jag hjälpte så mycket men trevligt var det. Smakade minipizzor, skrubbade eventuellt potatis, drack en small beer, gjorde en vinägrett som sedan blev en dressing och lyssnade på partydängor. Får göra en bättre insats imorrn. Här hemma har jag haft lite paketinslagning. Mamma säger bara "jag behöver ingenting" när jag frågar vad hon önskar sig. Precis som jag trodde. Men. Är det födelsedag så är det, och då ska det vara på riktigt! :)

Och nu ska jag försöka bana väg i lägenheten för M som kommer förbi på lite bubbel och sedan drar vi vidare för middag på stan. En godkänd uppsats och en Civilekonomexamen är väl värt att firas om något! Får nog skippa uteserveringen om änglarna inte slutar gråta väldigt snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0