Kärt återseende.

Mest av allt saknar jag att träna prick nu. Svetten. Den brännande känslan i musklerna. Träningsvärken. Gymmet. Spring i skogen. Cyklingen. Kettelbellsen. Alltihopa.
Har inte tränat en dag sedan skolan slutade. Och nu brakförkylning på det. Himla trist. Tur att jobbet ger bra vardagsmotion för annars vet jag inte vad ja skulle ta mig till. Ni kanske hör att det är rastlösheten inom mig som skriker!

Har just ätit lunch (mammas 50års buffe lever kvar än och man vill som inte sluta äta för att det är så himla gott) med softa sommarlåtar i öronen. Älskar verkligen sommaren! Och jag önskar att den aldrig tog slut. Varför inte drömma sig iväg till exotiska hawaii när sommarsverige inte levererar?



Ikväll ska jag sammanstråla med gymnasietjejerna och det ska bli himla kul. Har inte sett en av dem på närmare två år typ, så det är verkligen dags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0