Kör SPD.

Ledig imorrn. Sen bara 3 arbetsdagar kvar. Någonsin. Alla frågar en efter en hur det känns att lämna jobbet efter ett antal års anställning. Jag vet faktiskt inte hur det känns, för det enda jag tänker på är att få "semester" och få va lite ledig efter det sista monsteråret av plugg jag haft. Efter ledigheten, då kan ni fråga, för då kan jag känna efter på riktigt!

När jag kom hem idag insåg jag att jag packade ner alla tallrikar i en flyttkartong. Undra just hur jag tänkte då? Så nu sitter jag med en papptallrik, haha. Inte jättelyxigt kanske, men SPD!! (Spar På Disk). En annan fundering. Undrar om det är bra att äta så mycket oliver som jag gör?

Nu ska jag duscha och fräscha och rulla ner på stan för en dejt på någon uteservering i det underbara sommarvädret. Här mår vi som vi förtjänar!

PussHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0