Lite lättare i sinnet.

Vad rensar inte kropp och själ, tankar och funderingar, stress och press, bättre än lite träning? Denna fantastiska helg avslutades med en liten joggingtur. Behövligt på många sätt. Nästa lite som terapi, haha. Såg även en hare som skuttande korsade min väg. Jag kunde ha snubblat över honom om det inte var för att han skuttat jäkligt snabbt. Vad tusan gjorde han där? Han måste ha skuttat väldigt fel som hamnat mitt i stan?

Nu ska jag städa bort helgens besök, ta en välbehövlig dusch och sedan krypa upp i soffan för filmmys. Typisk söndagkväll? Filmtipset är Priest. Dom säger den ska vara bra. Jag är skeptisk. Men jag ger den en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0