One day off.

Skönt med en dag ledigt. Det tyckte inte mitt huvud. Migrän inatt. Tror den börjar känna av semesterkänslorna. Det slår ju alltid till efter en stressig period.

Men det ordnade upp sig och jag har hunnit baka kakor som utlovat, lunchat på stan med mammsen, shoppat både nya skor, linne och lite annat. Nämnde även för mamma att jag letat runt efter en väst men inte hittat någon. Och vips pockar hon fram en ur garderoben som hon inte använder och som jag fick ta. Så himla glad. Passade ju perfekt.

Har även insett att kläder finns i överflöd i denna håla. Och resväskan är redan full och jag har inte ens kommit halvvägs. Det finns mer än man tror, som man glömt bort, kanske för att man bara använder de som ligger överst eller ytterst. Fast också väldigt mycket gammalt, fult, omodernt, oanvändbart. Jag har inte bestämt mig om jag ska bara kasta allt, verkligen rensa på riktigt?? eller om ja ska fortsätta med frasen "den kan va bra att ha??".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0