Seeeemeester!!!

JUBEL OCH SKUTT!!! tjoohoo. Det tog en jävla tid, men nu är den här. Ledigheten!! Jag firar imorrn.

Städade ur skåpet på jobbet idag. Kastade skorna (som måste ha gått miljontals steg vid det här laget bland hyllor och varor), lämnade in alla mina röda skjortor, och jobbade nog förmodligen mitt livs sista arbetspass på det där stället. Konstig känsla att föreställa sig. Men bra. Jag har kommit en bra bit på dom 6 åren jag faktiskt varit anställd och nu är det äntligen dags för en ny fas.

Men först, flytt hem till mams och paps. Jag längtar så efter att få komma hem. Ur den här hålan. Så ikväll packas det för fulla muggar. Åtminstonde en liten stund till. Önskar jag inte var en "sparare"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0