Sommar, sommar, sommar

Oj oj oj, jag hann inte med. Den här dagen verkligen sprang om mig totalt. Fast det gör mig ingenting. Jag längtar ju redan ihjäl mig efter semesterledigt. 6 dagar kvar..
                                                                                                                                      

Sitter med Lotta på Liseberg i bakgrunden och även om jag inte är så väldigt förtjust i Lotta så får man ju minst sagt sommarkänslor av musik och skratt. Jag la fram ett önskemål om att sommarens resa till Göteborg kunde inkludera en måndag. Vore det inte supermysigt att lyssna på sommarvisor från toppen av en karusell så säg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0