Storfrämmande.

Work Work Work. Det rullar nog på så tills tisdag då nästa lediga dag kommer. I onsdags var första jobbdagen efter förkylningen och efter jobbet kände jag bara att jag inte kunde hålla mig från träningen. En löptur som inte blev speciellt lång men som gick över förväntan resulterade i en mycket glad men trött tjej.

Och igårkväll fick jag träffa min farbror som lever på andra sidan havet (USA) och en av mina kusiner. Herregud vad tiden har gått, hon är ju stor nu lilltjejen. Haha. Trevligt hade vi iallafall. Grill. Lite lek med grannens hundvalp. Massa struntprat. Och solen i ansiktet såklart. Dom är och hälsar på över sommaren, och jag hoppas jag hinner träffa dom igen innan sommaren är över!

Fredag, äntligen. Det innebär helg (visserligen jobb för mig men de ska gå galant) och endast 7 dagar tills lilla H kommer. Wooho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0