Beklagligt.

Som jag skrev igår så är veckans minus att alla mina planer har spruckit. Ingenting har blivit som det var planerat eller som jag hade tänkt. Och det där jäkla minuset verkar hålla i sig!! Jag blir så arg. Eller egentligen inte arg, mest irriterad och väldigt besviken. Som jag sa skulle jag få finbesök i helgen och imorse hade malmö aviation ringt och sagt att det blivit en överbokning. Vilket i mina ögon är deras eget fel och någonting som dom får se till att lösa. Jag var dessutom inne och kollade bokning på deras hemsida idag och det finns fortfarande lediga flygstolar kvar, så varför bokar dom inte bara om en biljett till typ förstaklass? Det är ju deras förlust som dom får stå för! Men dom hade visst bara sagt någonting i stil med att "jag är sommarvikarie och jag kan inte göra någonting... vi kanske kan försöka få med dig på flyget". Kanske?

Visst, allting löser sig. Men skulle det inte kunna gå lätt för en gångs skull? Gå som man tänkt? Som jag tänkt? Jag saknar mitt flyt här...

Solen har strålat på förmiddagen och jag har hunnit med både systemet och marinering av kött. Om vi nu hinner grilla är ju en annan fråga? Tack så hjärtligt malmö aviation för den! Det luktar iallafall supergott i lägenheten! Nu lunch. Och fortsätta vänta antar jag. Usch va trist det är att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0